вторник, 21 юли 2009 г.

Depeche Mode - Strangelove

Ще настъпят времена
и престъпленията ми
на непростимост ще имат вкуса.
Отдавам се на греха -
та да понасяме живота трябва.
Ала щом мислиш, че достатъчно имам
от морето ти любовно
ще взема повече от още една пълноводност
и всичко ценно ще направя,
та сърцето ти усмихнато да е.

Странна любов,
странни хълмове и странни падини.
Странна любов
това е моята любов.
Ще ми я отдадеш ли,
ще се отдадеш ли на болката.
Ще ти дарявам
отново и отново
и ще ми я отдадеш ли и ти.

Ще настъпят дни
и ще се отдалеча.
Може би привидно да съм
все далечен.
Отдавам се на греха -
обичам да виждам това, в което вярвам.
Не се опитвам да се изричам.
Всичко ще е както го желая.
Винаги жадувам да поемам
това, което имаш да ми казваш
и всичко ще направя ценно,
та сърцето ти усмихнато да е.

Болката ще ми върнеш ли
и да изрека аз пак желая - болката -
ще ми я върнеш ли
не ще изричам пак.
Отдавам се
отново и отново
Ще ми я отдадеш ли
Отдавам се
отново и отново
отдавам се

Отдавам се
отново и отново
Такава е любовта ми
Отдавам се
отново ще назова
отдавам се

***********************************

There'll be times
When my crimes
Will seem almost unforgivable
I give in to sin
Because you have to make this life liveable
But when you think I've had enough
From your sea of love
I'll take more than another riverfull
And I'll make it all worthwhile
I'll make your heart smile

Strangelove
Strange highs and strange lows
Strangelove
That's how my love goes
Strangelove
Will you give it to me
Will you take the pain
I will give to you
Again and again
And will you return it

There'll be days
When I'll stray
I may appear to be
Constantly out of reach
I give in to sin
Because I like to practise what I preach
I'm not trying to say
I'll have it all my way
I'm always willing to learn
When you've got something to teach
And I'll make it all worthwhile
I'll make your heart smile
Pain will you return it
I'll say it again -- pain
Pain will you return it
I won't say it again
I give in
Again and again
I give in
Will you give it to me
I give in
I'll say it again
I give in

I give in
Again and again
I give in
That's how my love goes
I give in
I'll say it again
I give in


: х

4 коментара:

  1. И аз така. Песните, които ми правят впечатление, дори понякога само заради текста ги поствам заедно с тях. Тази е в личният ми топ 10.

    ОтговорИзтриване
  2. Лош е тоя превод, вие ли сте го правили?

    ОтговорИзтриване
  3. Не, взет е наготово от интернет пространството.

    ОтговорИзтриване