петък, 19 юни 2009 г.

Заразих те с усмивка :-)


Първите минути на утрото започнаха плахо и сънено, трудно се събудих. Слънцето обаче докосна очите ми, погъделичка душата ми и широко ме усмихна. Така ми тръгна деня, всеки малък жест от страна на хората, които срещах до този момент ме караха да се усмихвам, получих и не малко големи жестове - думи, действия, писания. Музиката, поезията и всичко което срещнах до този ден е страхотно зареждащо с положителни емоции. Обожавам дни като тоя, знам, че до вечерта скулите ми ще са полуизтръпнали, но това не ме отказва да се усмихвам още по - широко. Усещането да заразиш пък някой с твоята лъчезарна усмивка - то е два пъти по-добро. Искам ми се да бъда като най-тежките бацили. След всеки който се докосне до мен в такъв ден да оставя нещо топло в душата му и усмивка на лицето му, пък било то и за кратко време.
Усмивката е щастие, а една от любимите ми сентенции гласи, че: "Щастието е единственото нещо, което можеш да раздаваш без да притежаваш!" Е, когато съм усмихната, значи съм щастлива или искам да подаря щастие някому.
Усмивката е богатство! Защото след като раздаваме, значи сме богати и обогатява човекът, който я получава без да прави по-беден този, който я дарява.
Усмивката е красота. Когато някой се усмихва хиляди звезди блестят в очите му. Лицето засиява и придобива най-прелестният си вид.
Усмивката е лек!
Усмивката е вълшебство! Както бях писала на 1-ви юни във Фейсбук децата са щастливи, защото вярват във вълшебства. Дарете си това вълшебство и вие и бъдете щастливи.
Усмивката и слънчето запечатано на лицата ни.

Огромна слънчева усмивка от мен за всеки от вас, който стигне до това!

Няма коментари:

Публикуване на коментар