четвъртък, 11 декември 2008 г.

Коледно сияние

Тази вечер запалиха така дискутираната Коледната украса на нашия град. Изписаха се куп неща по повод цената, фирмата изпълнител, колко ще бръкне в джоба ни и струва ли си насред развиваща се икономическа криза да се дават близо 100 000 лева. Моят отговор на последния въпрос е ДА! Коледа е един от малкото празници, които да носят това романтично опиянение, което на всяка цена желаем да споделим с приятели, близки и роднини. Коледа не е даден празник, който да отминава при отминаване на датата на чествуването му. Коледа е настроение, усещане, доброта, солидарност, благотворителност... И за да стане това факт, за да бъдем по-добри и отзивчиви е необходимо да се създаде това настроение, да "виждаме" този "Коледен дух". С тази украса тази вечер, всички хора и настроението което струеше около тях и любопитните погледи доказаха, че смисъл има.
Аз лично изживях момент в който се почувствах сякаш съм на театрална сцена и всички светлини и прожектори са насочени в мен. Усещането е неописуемо. Като една Алиса в страната на Чудесата. Да, да за нашия леко мрачен и сив град говоря. Хареса ми и съм благодарна на това. Надявам се да сънувам тази красота...

Искаше ми се да мога да Ви покажа и снимков материал, но се надявам скоро време и това да е факт.

Няма коментари:

Публикуване на коментар